آرزوها
آرزوها



مانده در خاطرم ، یادی از شب های دیرین 

رفتمو و مانده ام ، بی تو من تنها و غمگین

باور کن ندارم ، جز یاد تو یاد دیگر

دریغا لحظه ای جز خیالت ، نیست در سر

من موندمو یک خاطره ، خاطره ای تلخ و غمگین

رفتمو با رفتنم ، افتادم در دام نفرین

خدایا چه سخته ، روز و شب مهنت کشیدن

با یاد گذشته ، هر شبو به صبح رسوندن

چه حاصل ز دنیا ، جز غم و اندوه و زاری

یه زخم از یه خنجر ، تا همیشه یادگاری

همینه همیشه ، هر کی عاشقه میدونه

جدائی میرسه ، عاقبت تنها میمونه

تو دنیا ، یه رؤیا ، شعر دلتنگی میخونه

دل حسرت کشو با غم عشق می سوزونه

کاش میشد دست غم ، از منو تو دور بمونه

برای عشق ما ، شعر دلتنگی نخونه

« این ها نتیجه ی تقدیر من نبود

آغاز با تو بود ، تقصیر من نبود

فکر نکن دلم برایت تنگ نمیشود

فکر نکن نمی شود ببینمت ، یعنی نمی خواهم ببینمت

ببین ، نگذاشتن با نخواستیم کلی فرق دارد

می سپارمت به بارانی که عصر خنک آن پنجشنبه بارید

و تو اسمش را گذاشتی اتفاق آشنائی

می سپارمت به آن دو ستاره که دیگر مال ما نیست

به تمام زیباها

برو زیبا ...

سرنوشت را نمیشود از سر ، نوشت

خداحافظ

خداحافظ »

..

شاعر : فرامرز کیارس

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 1 ارديبهشت 1389برچسب:, ساعت 9:35 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar